Follow @RaihanaAmy
//iSukaDia

The Big Boss

HELLO WORLD my name is ugly bettyRaihana. I'm from Johore*. my age is 16 years old. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself.
Daisypath Happy Birthday tickers

FOLLOW Dashboard





Love you

Say Hello here !





Sampai disini percinta KAMI
Assalamualaikum. YaAllah sudah berapa bulan aku tak updated blog. Kesian blog aku. Mintak maaf kay :* Hmm sekarang aku nak story pasal my relay aku dengan si diaa. Sekarang kami sudah takde pape hubungan lagi. K memang berat hati aku nak menerima semua ni tapi kami memang dah takde jodoh. Cinta tak boleh dipaksa-paksa. Dah memang dia takde jodoh dengan aku. Kfine. Hmm aku pun taktahu kenapa  dia sudah berubah? Firstly sekarang dia text or call aku memang dah jarang sangat. Secondly aku tahu dia ada adik angkat. Aku ada cakap dengan dia, yang aku nak number phone adiknya. Kalau taknak bagi pun, bagi lah nama fb diaa. Tak mungkin ah adik angkat dia takde fb. Tapi si dia tetap taknak bagitahu.Kfine. Aku bukan nak buat pape. Aku just nak simpan number adik angkatnya atau nak tengok fb diaa. Tu jee ! Tak akan tak bolehh. And last tadi aku tengah lepak dengan Erfaa . Then ada mesej dari diaa . Aku bukak so aku bacalahh , dia hantar *adik, tak puaslah jumpa adik tadi, ada ayah pulak, aduhai* dan ada lagi satu text tapi aku dah lupaa. Yang penting memang dua-dua text tu buat aku nak nangis . Apa semua tu weii ? Aku ni siapa. Aku tengok kau dengan adik angkat dia macam budak adik angkat. Dah terlebih doee :'D Apa nii ! Sekarang kau anggap aku ni apa bagi kau haaaaa? YaAllah, asyik aku je yang text and call kau. Tapi kau takde kann ! Lepas baca text kau,aku mintak putus . Aku fikir kau pujuk aku balik. Tapi.................................. Sampai sekarang kau tak pujuk aku balik kann. Apaaa niii ! YaAllah apa salah akuu sampai diaa buat aku cengini ? Kalau dah tak sayang aku lagi , please cakap ! Jangan buat aku cengini.......... Ni mesti nak balas dendam dengan aku right ? Hmmm . Thanks kau buat aku cengini doe . Aku hargai jasa kau itu :'0 Aku akan ingat kenangan manis kitaaa. Thanks sebab selama kita couplea kau korban aku macam-macam. Hmm thanks a lot yeaaa :') Semoga kau dapat girlfriend yang baik , yang boleh dipercayai , yang boleh buat kau bahagia . Aku tak layak couple dengan kau. Hmmm. Kau selalu ada dimemori aku. Thanks sebab bagi kasih sayang yang sepenuhnya selama ni couple ni. Hmm. Aku sedih gila sebab kau buat aku cengini. Please stay away from me! Aku kan jahatt. Selalu sakitkan hati kau ,selalu buat kau sedih , dan macam-macam lagi lahh kannn. Hmmm. Tahun ni kau SPM  right? Baik kau fokus pelajaran yee. Good luck for your exam. Aku akan doakan kau yang terbaik. InsyaAllah :') Masa aku takde kau tolong jaga nakal-2. Belajar rajin-2. Ingat pesan ibuayah dan dengar cakap ibuu. Kalau lepak-2, jangan balik lewat. Hmm. Jaga diri baik-baik yee sayang. Halalkan makan dan minum aku. Aku sayang kau :') Hmm. Selamat tinggal sayang. Kamu akan selalu ada dihati aku. InsyaAllah :'D Biarlah aku mencari yang lain. Buat hal masing-masing. Buat  macam kita tak pernah jumpaa yee. Hmm bye . Assalamualaikum :')